Juniorernas årsmöte 2016 är här!

Vill du veta mer om hur CISV Sweden funkar? Vill du vara med och påverka hur vår organisations framtid ska se ut? Vill du bli inspirerad och brinner du för att utveckla din lokala juniorverksamhet? Kom på juniorernas årsmöte, höj din röst och var med och påverka!

När?

Juniorernas årsmöte börjar klockan 20.00 (drop-in från 19.00) fredag 26 februari och avslutas kl 14.00 söndag 28 februari. Boka biljetter efter dessa tider!

Var?

På Frustunaby i Gnesta cirka 15 minuter till fots från pendeltågsstationen Gnesta. Uppdaterad information om pendeltåg finns på www.sl.se och information om lägergården finns på http://stockholm.scout.se/frustunaby/.

Vad är Juniorernas årsmöte?

På juniorernas årsmöte kommer juniorer från hela Sverige för att enas om hur juniorrepresentanterna ska rösta på CISV Swedens årsmöte i mars. Vi kommer diskutera motionerna som redan är skrivna, kanske skriva egna om vi vill och gå igenom den budget, verksamhetsberättelse och verksamhetsplan som föreslagits. Vi kommer också hålla bra och spännande sessioner om hur man kan jobba som LJR och hur vi kan vidareutveckla uppdraget och massa andra spännande och inspirerande saker förstås!!

Vilka får komma?

Varje lokalförening har två garanterade platser och vi ser gärna att en av dem innehas av en lokal juniorrepresentant (LJR). För resten av platserna är det först till kvarn som gäller! Anmäl er senast 18 februari via hemsidans kalendarium.

Ses på Juniorernas årsmöte!
/Stina, Viktor, Nour, Edda, Nadja och Sissela