CISV Västerås årsmöte 28/2-2016 ÄNDRAT DATUM!

Ni vet väl om att det är CISV Västerås årsmöte onsdagen den 28/2 klockan 16.00 på Hamre Scoutgård. Vill DU vara med eller vet du någon som skulle vara ett bra tillförvärv till styrelsen så går det bra att nominera! Maila gärna marie.sundt@ptj.se eller victoria.eidenvall@se.cisv.org som sitter i vår valberedning.

Välkommen till CISV Västerås årsmöte onsdagen den 28/2 klockan 16.00 på Hamre Scoutgård. Vill DU vara med eller vet du någon som skulle vara ett bra tillförvärv till styrelsen så går det bra att nominera! Maila era nomineringar till marie.sundt@ptj.se eller victoria.eidenvall@remove-this.se.cisv.org som sitter i vår valberedning.

Det har skett ett mailutskick till alla medlemmar med kallelse till årsmötet. Texten löd som följer:

Har du inte fått detta mail och är intresserad av att läsa verksamhetsplanen, -berättelsen samt budgetförslaget för 2016, maila Julia Björksten, Ordförande i CISV Västerås styrelse!

"Hej alla medlemmar i CISV Västerås!

Ett härligt år har nu passerat och det är nu dags för årsmöte igen. Det har olyckligtvis varit lite problem med vår mailserver och vi har därför fått flytta fram årsmötet med två veckor för att ni som medlemmar inte fått någon information och det är tillsammans med er som CISV Västerås ska fungera och gå runt på.

Mötet kommer därför att hållas söndagen den 28/2-2016 klockan 16.00 på Hamre scoutgårds övervåning.

Några platser i styrelsen är vakanta och måste tillsättas, bland annat så ska poster som ordförande (fyllnadsval 1 år), Ledamot/Vice ordförande (2 år), Sekreterare (1 år) och Kassör (2 år) fyllas. Är du intresserad eller vet någon som skulle passa perfekt för någon av dessa roller så skicka gärna iväg ett mail till marie.sundt@remove-this.ltv.se eller victoria.eidenvall@remove-this.se.cisv.org<wbr />. Nominera massor, du kan nominera hur många som helst!

Vi ser gärna att du vill vara mer och påverka vad vi gör i vår organisation. Ni är mer än välkomna om ni vill ställa frågor eller bara kolla eller höra på vad vi gör på ett årsmöte. Kom med så ser vi till att 2016 blir ännu ett suveränt år med massor av läger, projekt och massor med andra roligheter för både unga och äldre!

De bifogade filerna är verksamhetsberättelsen, verksamhetsplanen och resultatet för gångna 2015 och kommande 2016. ”

Välkomna !

/Styrelsen